Arcadia's Forums
Welcome to Arcadia's forums!

Enjoy your stay, and if you want to register then please do!

We have awesome time here and chat away!
Arcadia's Forums

A forum where you can chill out, and hang with friends! xD

Log in

I forgot my password



Statistics
We have 101 registered users
The newest registered user is succeed06

Our users have posted a total of 1989 messages in 190 subjects
Poll

Who is your favorite character in the Big Bang Theory

97% 97% [ 2407 ]
1% 1% [ 17 ]
1% 1% [ 18 ]
1% 1% [ 18 ]
1% 1% [ 14 ]

Total Votes : 2474

Affiliates
Glee Daily
 

You are not connected. Please login or register

The Big Bang Theory

Go to page : 1, 2  Next

Who is your favorite character in the Big Bang Theory

97% 97% [ 2407 ]
1% 1% [ 17 ]
1% 1% [ 18 ]
1% 1% [ 18 ]
0% 0% [ 14 ]
Total Votes : 2474

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 2]

1 The Big Bang Theory on Sun Apr 18, 2010 2:40 pm

Starlight

avatar
Member
Member




Here we discuss about the scenes of "The Big Bang Theory,", shippers, and other nerdy stuff, that the guys & gals talk about.






Okay... wtf?!!

PENNY GET BACK TO LEONARD RIGHT THE F NOW! OR I WILL PROTEST!

And, please... DON'T GO TO SHELDON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

View user profile

2 Re: The Big Bang Theory on Sun Apr 18, 2010 2:45 pm

Arcadia

avatar
Admin
Admin
Wow...

I've been reading... and... wow. okay, well lets just say it was Sheldon/Penny fic. Nothing disgusting, but... it was weird to read...

PLEASE DO NOT TALK TO SHELDON PENNY!

But, did you guys see Sheldon's reaction, when Leonard said, "Its probably over."

Sheldon was like frozen for a second. IDK but thats what it seemed like it for me.

*WEIRD*


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"SOME WOULD SAY I'M THE REVERSE."
View user profile http://arcadiasforums.forumotion.com

3 Re: The Big Bang Theory on Sun Apr 18, 2010 3:00 pm

Frakers

avatar
Moderator
Moderator
BAZINGA! haha, just had to put into the moment! Very Happy

That was fun!

I think Sheldon was shocked. And I did see Sheldon's reaction.

But we could be wrong. And I also noticed that he's been more open lately. Is Sheldon trying to hit on Penny? Or... trying to get a girl?

... hmmm ...

He couldn't be hitting on Penny, because Leonard is dating Penny.

WAIT!


Didn't Sheldon "try" to flirt with Penny in the first episode? remember he was leaning on his white board, with that smirk.

?

I'm getting confused now. lol

Yeah, as you can tell I like this show as well! :3


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Have any questions,or really bad concerns then please contact the admin,mods,or me.
I'm a bold new tradition,respect that!
View user profile

4 Re: The Big Bang Theory on Tue Apr 20, 2010 6:25 pm

Arcadia

avatar
Admin
Admin
Sheldon has a love interest. UGhH!

Honestly, it was much better if he was just himself, not with any woman.

Another re-run happened yesterday.

Next episode on May 3rd. Yay!

Description: Sheldon tries to hook up Leonard & Penny up (again). But Sheldon gets caught.

:3 MAJOR LAWL AT SHELDON RIGHT NOW!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"SOME WOULD SAY I'M THE REVERSE."
View user profile http://arcadiasforums.forumotion.com

5 Re: The Big Bang Theory on Tue Apr 20, 2010 6:34 pm

Starlight

avatar
Member
Member
Awww Sheldon is so nice. But wonder why he's getting caught for it? Is the relationship not there anymore?

I hate it when shows leave you for the suspense though. Although, I do want Sheldon to have a "Love Interest", but yeah, I agree with Arcadia though. Because, seeing Sheldon with a GF is just... to weird.

Spoiler:
MAJOR SPOILER! MIGHT HAPPEN! DON'T CLICK IF YOU WANT TO BE SPOILED!!!!!!!!!!!!!

Okay, heres the deal, I've been hearing rumors that have been swirling around the internet, saying, Sheldon, and Penny are going out. YES GOING OUT!

When?
The internets don't know yet. But, I just hope that it happens in the Season Finale!

View user profile

6 Re: The Big Bang Theory on Sat Apr 24, 2010 3:07 pm

weirdoex

avatar
Newbie
Newbie
Sheldon having a GF? Seriously... WTF?!

View user profile

7 Re: The Big Bang Theory on Sat Apr 24, 2010 3:11 pm

killem'

avatar
Newbie
Newbie
Haha I can just- no wait.

Sheldon is gonna help Penny and Leonard hook up?!
BAHHHAHAHABABAABHAHAHAHAHAH!

That is to damn funny!

*Wipes tears, from eyes*

Anywho, im really looking forward to the next episodes

View user profile

8 Re: The Big Bang Theory on Tue Apr 27, 2010 7:25 pm

weirdoex

avatar
Newbie
Newbie
killem' wrote:Haha I can just- no wait.

Sheldon is gonna help Penny and Leonard hook up?!
BAHHHAHAHABABAABHAHAHAHAHAH!

That is to damn funny!

*Wipes tears, from eyes*

Anywho, im really looking forward to the next episodes
I know right? Sheldon getting a girlfriend, I wanna see his friends reaction. Ahh, it will be priceless .

View user profile

9 Re: The Big Bang Theory on Mon May 03, 2010 8:49 pm

Starlight

avatar
Member
Member
TODAY IS THE EPISODE!

I HATED IT WHEN THEY LEFT US A MAJOR CLIFFHANGER! UGH! THOSE BASTARDs!

BUT GONNA WATCH IT IN A FEW MINUTES!

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

View user profile

10 Re: The Big Bang Theory on Sun May 09, 2010 9:51 am

Arcadia

avatar
Admin
Admin
lol wow. I liked the episode it was too funny!

Spoiler:
What happened was, Sheldon was trying to go with Penny & Leonard, but he couldn't because they are is friends. Very Happy
Oh & Sheldon had spaghetti with Penny, and he went to Disneyland with her!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"SOME WOULD SAY I'M THE REVERSE."
View user profile http://arcadiasforums.forumotion.com

11 Re: The Big Bang Theory on Sun May 09, 2010 11:12 am

I'M NOW OFFICIALLY A SHENNY SHIPPER!!!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
♥ HARMONY


View user profile

12 Re: The Big Bang Theory on Sun May 09, 2010 2:20 pm

Arcadia

avatar
Admin
Admin
wow.... that was random but... okay?! lol

I honestly, don't think Sheldon & Penny will ever. DATE!

TICKE.TOCK when ever you say something you jinx it! Its so weird.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"SOME WOULD SAY I'M THE REVERSE."
View user profile http://arcadiasforums.forumotion.com

13 Re: The Big Bang Theory on Tue May 11, 2010 7:11 pm

Arcadia

avatar
Admin
Admin
The next episode! AHHHH!!!

It was basically, Leonard sleeps with a whore (excuse me for my French), Penny gets sort of jealous (UGH! PENNY JUST IGNORE THE FREAKIN' IDIOT! SERIOUSLY!) And Sheldon is friends with Dr.Plimpton (whore), so he invites her over.

Honestly, this is getting way out of hand. Leonard, shouldn't sleep with girls, if he is desperate. Its getting annoying. Remember in the second season, where he slept with two girls? (AT DIFFERENT TIMES!).

Personally, I think Leonard is a man-whore.
Sorry for my knack of knowledge, but I've been kinda-yeah- realizing that. Very Happy

Ugh.

This is getting me irritated, because in the season finale episode, it states that Leonard & Penny 'try' to hook up.
I'm sitting there on my laptop, with my mouth agape. Because, really? REALLY!?!?!??!!?
Why would Leonard EVEN think of trying to get back with her? I mean, c'mon boy! Your so desperate! I know that he loved her and stuff. But to my point of view that Leonard went a tad fast about the "I Love You", part!

My brother is telling me that, Penny did the wrong thing. Because, it would piss the guy so much, because he is actually telling her feelings to her.

And when I look at it, why wouldn't Penny confess?
I mean...
Is it that hard? No...

When you love someone, you mean it. Love is hard to find. And Penny wouldn't confess. Okay... something is up.

UGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anyways!

The Staircase Implementation: Leonard tells Penny the story of how he first met Sheldon. The meeting involved an elevator.

I can just tell this episode is going to be HILARIOUS! MUAHHAHAHAHAHAAHAH-COUGH-HA!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"SOME WOULD SAY I'M THE REVERSE."
View user profile http://arcadiasforums.forumotion.com

14 Re: The Big Bang Theory on Tue May 11, 2010 7:45 pm

Fence

avatar
Member
Member
Who does Penny really love?


That's the question! Razz

View user profile

15 Re: The Big Bang Theory on Wed May 12, 2010 2:52 pm

Arcadia

avatar
Admin
Admin
 

Small clip for next weeks episode!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"SOME WOULD SAY I'M THE REVERSE."
View user profile http://arcadiasforums.forumotion.com

16 Re: The Big Bang Theory on Wed May 12, 2010 3:13 pm

Penny dates a normal guy, again! saw the pics!

Sheldon can do so much better, like really! Sheldon can get a cute girl, like Penny you know? but no. He has to get a GEEKY ONE! WTH!?

I hope Sheldon doesn't date her in the 4th season. I'm so paranoid right now. NO MORE GEEKY LOOKING GURLS!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
♥ HARMONY


View user profile

17 Re: The Big Bang Theory on Wed May 12, 2010 3:31 pm



OMMMGGEEHHH! SO MANY FANS! CAN'T WAIT FOR THE NEXT ONE!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
♥ HARMONY


View user profile

18 Re: The Big Bang Theory on Wed May 12, 2010 4:17 pm

Starlight

avatar
Member
Member
No... effing way! She kissed him on the cheek, that was super cute! <3

View user profile

19 Re: The Big Bang Theory on Wed May 12, 2010 4:17 pm

Fence

avatar
Member
Member
and he smiled! Awwww how cute Cool

View user profile

20 Re: The Big Bang Theory on Thu May 13, 2010 5:48 pm

and that my friends, was last year! *GRINS*

cannot wait til' the 2010 Comic-Con panel! OH YEAH! I'M SO HYPED!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
♥ HARMONY


View user profile

21 Re: The Big Bang Theory on Sat May 15, 2010 1:15 am

lol I saw this. thought that was cute as well!

View user profile

22 Re: The Big Bang Theory on Sat May 15, 2010 11:00 am

Starlight

avatar
Member
Member
Thanks for the clip, Arcadia! You rock! Lol Leonard has long hair, cannot wait til' monday for this episode! I know its gonna ROCK!

View user profile

23 Re: The Big Bang Theory on Sat May 15, 2010 11:03 am

weirdoex

avatar
Newbie
Newbie
lol this one is going to be the best one yet. I just know it.

View user profile

24 Re: The Big Bang Theory on Sat May 15, 2010 11:04 am

killem'

avatar
Newbie
Newbie
I wanna see how Penny looks when she was younger! Razz

View user profile

25 Re: The Big Bang Theory on Sun May 16, 2010 6:36 pm

http://www.cbs.com/primetime/big_bang_theory/video/?pid=Boe07dByABnrWTZ7MXmDkKMJpRknGV8A&vs=homepage&play=true

new small clip!


" DIE SHELDON DIE!"

aww... Sheldon should never die! He's to cute!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
♥ HARMONY


View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum